Automatizază răspunsul la întrebări repetitive și îmbunătăţeşte experiența utilizatorului.
Testeză acest chatbot pe platforma dorită
Ce poate face?
Răspunde la întrebările de asistență 24/7
Informează clienții despre produsele și ofertele curente
Efectuază apel direct din widgetul de chat
Mai multe informații despre acest template
Un chatbot de serviciu pentru clienți va oferi suport și asistență 24/7. Acesta ghidează vizitatorii prin site-ul tău și oferă informații despre produse și prețuri. Când clientul își uită parola, chatbot-ul îl poate instrui cum să o reseteze. Dacă problema necesită intervenție umană, acesta informează clientul unde ar trebui să trimită un e-mail sau îi permite să sune echipa de suport direct din fereastra de chat. Toate acestea se traduc în timpi de rezoluție mai scurti și experiențe mai bune pentru clienți.
Integrări posibile
Chatbot-ul poate fi integrat cu un număr mare de aplicații configurate nativ în platformă și de asemenea poate fi integrat prin API cu orice altă platformă a clientului.
Exemple de integrări native: Stripe, Shopify, PayPal, Messenger, Instagram, Telegram, WhatsApp, Slack, SMS, Twilio, Google My Business, Viber, WordPress, Zapier, Integromat, Integrately, Pabbly Connect, SendGrid, MailChimp și multe alte variante de integrare posibile prin API/Webhooks.
Funcționalități template
Răspunde la întrebări repetitive
Contactază agent pentru asistență și suport
Efectuază apel direct din widgetul de chat
Ghidează și informează clienții despre produsele și serviciile oferite