Permite clienților să efectueze apeluri din widgetul chat și să automatizeze programarea apelurilor.
Testeză acest chatbot pe platforma dorită
Ce poate face?
Informază clienții despre programul de funcționare
Efectuare apel / trimitere email direct din widgetul de chat
Colectează informații de contact
Programează apeluri
Mai multe informații despre acest template
Chatbot-ul de programare a apelurilor este o economie de timp pentru echipele care interacționează cu clienții la telefon. Chatbot-ul face posibil ca utilizatorul să apeleze agenții direct din widgetul de chat. Este convenabil pentru utilizatori, deoarece nu trebuie să formeze numărul de pe telefon. În plus, chatbot-ul poate informa utilizatorul despre orele de funcționare și îl poate ajuta să rezerve un apel cu agentul fără a fi nevoie să se conecteze un om. În timp ce programează apelul, chatbot-ul solicită utilizatorului numele, e-mailul, mesajul și numărul de telefon și poate transmite datele direct în baza de date.
Integrări posibile
Chatbot-ul poate fi integrat cu un număr mare de aplicații configurate nativ în platformă și de asemenea poate fi integrat prin API cu orice altă platformă a clientului.
Exemple de integrări native: Stripe, Shopify, PayPal, Messenger, Instagram, Telegram, WhatsApp, Slack, SMS, Twilio, Google My Business, Viber, WordPress, Zapier, Integromat, Integrately, Pabbly Connect, SendGrid, MailChimp și multe alte variante de integrare posibile prin API/Webhooks.
Funcționalități template
Colectaza informații de contact
Efectuare apel direct
Informaza clienții despre programul de funcționare