Oferă asistență pentru clienți atunci când agenții sunt offline și colecteză tichete LiveChat.
Testeză acest chatbot pe platforma dorită
Ce poate face?
Răspunde la întrebările clienților in afara orelor de lucru
Colectează tichetele de asistență
Adună și segmentează datele de contact ale clienților
Oferă asistență 24/7
Mai multe informații despre acest template
Șablonul de chatbot după orele de program a fost conceput special pentru utilizatorii LiveChat. Îți va permite să adăugi un chatbot în aplicația existenta de LiveChat și să automatizezi asistența pentru clienți după terminarea programului de lucru. Chatbotul poate răspunde la întrebări frecvente și poate ajuta clientul să ridice un tichet în LiveChat pentru echipa ta atunci când problema lor necesită intervenție umană. În timpul creării unui bilet, chatbot-ul obține numele clientului, e-mailul, mesajul și apoi transmite automat datele către LiveChat, unde pot fi gestionate cu ușurință.
Integrări posibile
Chatbot-ul poate fi integrat cu un număr mare de aplicații configurate nativ în platformă și de asemenea poate fi integrat prin API cu orice altă platformă a clientului.
Exemple de integrări native: Stripe, Shopify, PayPal, Messenger, Instagram, Telegram, WhatsApp, Slack, SMS, Twilio, Google My Business, Viber, WordPress, Zapier, Integromat, Integrately, Pabbly Connect, SendGrid, MailChimp și multe alte variante de integrare posibile prin API/Webhooks.
Funcționalități template
Răspunde la întrebări frecvente
Oferă asistență clienților după orele de program
Colectează datele de contact ale clienților
Deschide tichete de asistență sau suport
Automatizează suportul online și oferă asistență 24/7